חסמב"ה דור 3 עונה 1 פרק 9 לצפייה ישירה

גמלאי חסמב"ה ימצאו את עצמם פעם נוספת במאבק על שלומה של המדינה שאהבו כל כך, וינסו לפתור את הסוד מאחורי היעלמותו של אורי, בנם של ירון ותמר. אל חבורת חסמב"ה הוויתקה תצטרף קבוצת צעירים משולי החברה שביחד הם יתמודדו עם עבריינים אלימים, שבט צופים מרושע, תאגיד הסלולארי המסתורי "זורוקום" (בראשות ילדיו של אויבם הוותיק אלימלך זורקין), וחסמבאי אחד שמכר את נשמתו. "חסמבה דור 3", בעלת ה-17 פרקים, היא סדרת הרפתקאות כייפית ובועטת, שמחזירה את גיבורי ילדותינו הנועזים, אמנם קצת יותר זקנים, קצת פחות גמישים אבל עדיין חסמבאים!

הפרק זמין לצפייה ישירה!
לצפייה בפרק לחצו כאן.

נשמח לקבל תגובות על ההשקעה שלנו :)




עזרו לנו לשתף פרק זה בפייסבוק
חדשות,
מבזקים,
סטטוסים לפייסבוק

77 תגובות:

גל גבאי אמר/ה...

מתי הוא יעלה בדיוק?

עוד פעם גל גבאי D: אמר/ה...

ווואי מהררר אתם הכי טובים ברשת!!!!

אנונימי אמר/ה...

אתר פשוט מעולה!
תודה רבה לכם אתם גדולים!

אנונימי אמר/ה...

תודהה

אנונימי אמר/ה...

בבקשה בבקשה בבקשה מהר מהר מהר אתם הכי מהירים ברשת
בבקשה בבקשה בבקשה

אנונימי אמר/ה...

באיזה שעה זה יעלה לפחות תגידו???!!!

אנונימי אמר/ה...

כן.. ממש תודה. =))) אבל מתי זה עולה? שעה...?

Admin אמר/ה...

בין 10 ל-11.

אנונימי אמר/ה...

תתתתתתווווווודדדדדהההההה
ושוב תודה רבה על ההשקעה!!!!!!!! :)

סימון (; אמר/ה...

תודה אחי !! מתי זה יעללה כבר .

אנונימי אמר/ה...

לא הבנתי איך זה עולה?

סימון (; אמר/ה...

הם מעלים את זה לMEGAVIDEO

אנונימי אמר/ה...

נו שמישהו יעזור....

אנונימי אמר/ה...

אני לא יכול לחכות יותר!!!!!1
אם אני אחכה עוד חצי שעה אני חושב שאני אתפוצץ

!!!!!??!?!!?:@!#!@:LWASLD:ASL:DSLDPLQWPDLQP#LD!P

אנונימי אמר/ה...

עוד כמה זמן צריך לחכות בכללי עד שאפשר לצפותתת???
תענו בבקשההה!!!!???

Admin אמר/ה...

תתחילו להירגע, זאת כולה סדרה.
בקרוב ההמרה תסתיים וכולם יוכלו לצפות.

אנונימי אמר/ה...

חח אנשים פה חולים

אנונימי אמר/ה...

נווו כמה זמןןןןן אני לא יכולה לחכות יותרר אוףףףףףףףףףףףףףףףף

אנונימי אמר/ה...

אחרי ההמרה הפרק ישר עולהה ?

אנונימי אמר/ה...

זה צריך להגיע ל-100 אחוז ואז?????????

Admin אמר/ה...

ואז תוכלו לצפות.

אנונימי אמר/ה...

זה לוקח שעותתתתת

אנונימי אמר/ה...

??????????

אנונימי אמר/ה...

ההמרה נגמרת מתי שהוא?..

אנונימי אמר/ה...

שתוק תחכה ותגיד תודהה

אנונימי אמר/ה...

עוד כמה זמן צריך לחכות בבקשה תענוו!!!!!!

אנונימי אמר/ה...

לא אחרי ההמרה יש גם דחיסה (עוד שלב)
והוא לוקח יותר זמן מזה..
בקיצור אל תתלהבו לא יהיה לפני 23:00 מצטער לאכזב וזה לא שאני לא רוצה ליראות גמאני רוצה ליראות אין לי הוט..

אנונימי אמר/ה...

DXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
נו כבר!!!!!!!!
כמה זמן לוקח להמרה הזאת
אני רוצה לראות את זה ולהמשיך החיים שלי
אז יאללה אחי אם אתה יכול לסדר משהו אז תעשה את זה ומהר!!!!!!

XD ותודה :)

אנונימי אמר/ה...

זה ניתקע ב-16 כמה זמןןן

Admin אמר/ה...

תחכו בסבלנות, לא הכל קורה בצ'יק.

אנונימי אמר/ה...

כן היא נגמרתתת ותפסיקוו לחפור!! אחרי ההמרה אתם תוכלו לראות!

דניאל אמר/ה...

המרה זה תהליך אחרון???

אנונימי אמר/ה...

כן המרה זה תהליך אחרון
שנים!!!!!!!!!! XD

אנונימי אמר/ה...

חחחח עכשיו הוא נזכר לשים 29%

Admin אמר/ה...

נראה לך שאני יעדכן כל אחוז אחד שעולה?
אני מעדכן כל כמה אחוזים.

אנונימי אמר/ה...

יואוווווו כל העצבים עלו לי אין לי כח כבר לחכותתת!!!!!!

Admin אמר/ה...

אז אל תחכה, תראה מחר בראש שקט.

גיל אמר/ה...

תודה רבה. גם לי אין הוט ואני מת לראות את הפרק חחחח

אנונימי אמר/ה...

ניראה לך אני התאפק עד מחרר?!?!

אנונימי אמר/ה...

אחרי ההמרה רואים את הפרק הוא שיש עוד משהו

אנונימי אמר/ה...

יש עוד תהליך אחרי זה אז תסתמו תפה ותנו לו לעשות את העבודה הוא מנסה לעשות את זה הכי מהר שהוא יכול.

Admin אמר/ה...

אין עוד תהליך.
זה התהליך האחרון לפני הצפייה.

אנונימי אמר/ה...

עוד כמה זמן יש בערך?

אנונימי אמר/ה...

תודה תודה תודה.. אין עליכם

אנונימי בפוזה אמר/ה...

אא אין.. אז בדוק יעלה לפני 23:00 מקווה שיעלה הכי מהר שיהיה תודה.

אנונימי אמר/ה...

עבררר את החציייי ברוך ה'

אנונימי אמר/ה...

הידד!כל הכבוד לכם!המשיכו כך!

קורן אמר/ה...

עוד 16%!!!
תודה רבה אחי
:):):)::):):):):):):):))::):):):):):):):):)

אנונימי אמר/ה...

תנו לנו קישור!! שאנחנו נראה את האחוזים בעצמנו.

Admin אמר/ה...

לא נותנים שום קישור, תוכלו לצפות בפרק עוד כמה דקות כשהוא יעבוד.

אנונימי אמר/ה...

בשעה טובה
תודה רבה!

אנונימי אמר/ה...

למה זה רק 21 דקות

אנונימי אמר/ה...

אתתר מעווווולה !! הכי מהיייר !...תודה !

אנונימי אמר/ה...

נו איפה הקישור????

אנונימי אמר/ה...

מההה קרהה לקישורר ?!!?

אנונימי אמר/ה...

זה עלה אבל זה לא עובד!!!:[

Admin אמר/ה...

כלום לא קרה, צפו ותהנו.
http://www.megavideo.com/?v=D00G7USC

Admin אמר/ה...

יש עומס, תתנתקו ותתחברו מחדש מהאינטרנט.

אנונימי אמר/ה...

תןדהההההההההההההה רררררררררררררבבבבבבבבבבבבבבהההה!!!

אנונימי אמר/ה...

כבוד לזקנים!
מאחד שחלם בילדותו להיות חסמב"האי (דור ראשון)

הרבה הומור, קריצה אמיתית לחסמב"ה אחרי 60 שנה.
כל הכבוד לאתר הזה!

אני עצמי ואנוכי

אנונימי אמר/ה...

תודה

אנונימי אמר/ה...

גבר אתה גדול תודה על כל ההשקעה...

אנונימי אמר/ה...

תודה...


...ררררררררבבבבבבבבבבבבבההההההההההההההההה

אנונימי אמר/ה...

איזה מאנייק החבר של רנן זה ממש לא נכון איגי לא עשה את זה איזה מסכן הוא אני מרחמת אליו =(
והכי אהבתי איך שהשמן אומר אתה רוצה שאני אתפוס אותך בפטמות ואז איגי הריים ת'ידיים חחח

אנונימי אמר/ה...

תודה אחי!!!!

אנונימי אמר/ה...

וואי תודה אחי המקום היחיד שאפשר לראות את זה

דייי המלח הורג אות!!!1

אנונימי אמר/ה...

בן זונה החרא הזה איך הפיל הכל על איגי בן שרמוטטטטטההההה אמא שלו זונה בת זונה

אנונימי אמר/ה...

אחויה תודה על הכל אתה גבר לעניין!

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Unknown אמר/ה...

תודה

אנונימי אמר/ה...

איפה פרק 10????

אנונימי אמר/ה...

נו יאללה תעלו כבר את פרק עשר אתם אמורים להיות הטובים ביותר

אנונימי אמר/ה...

נו אתם רציניים???
איפה פרק 10!!?!??!?!?!?!?!?!?!? DX

אנונימי אמר/ה...

אפו פרק 10 אח שלי למה אתה לא רוצה לעלות למה עשיתי לך משהו רע !?!?!?!?! בקשה חיים של אבא תעלה !?!?!?!!?

אנונימי אמר/ה...

דודו

אנונימי אמר/ה...

דודידו הבן זונה מזדיין בתחת

אנונימי אמר/ה...

כל הכבוד

הוסף רשומת תגובה