חסמב"ה דור 3 עונה 1 פרק 10 לצפייה ישירה

גמלאי חסמב"ה ימצאו את עצמם פעם נוספת במאבק על שלומה של המדינה שאהבו כל כך, וינסו לפתור את הסוד מאחורי היעלמותו של אורי, בנם של ירון ותמר. אל חבורת חסמב"ה הוויתקה תצטרף קבוצת צעירים משולי החברה שביחד הם יתמודדו עם עבריינים אלימים, שבט צופים מרושע, תאגיד הסלולארי המסתורי "זורוקום" (בראשות ילדיו של אויבם הוותיק אלימלך זורקין), וחסמבאי אחד שמכר את נשמתו. "חסמבה דור 3", בעלת ה-17 פרקים, היא סדרת הרפתקאות כייפית ובועטת, שמחזירה את גיבורי ילדותינו הנועזים, אמנם קצת יותר זקנים, קצת פחות גמישים אבל עדיין חסמבאים!

הפרק זמין לצפייה ישירה!
לצפייה בפרק לחצו כאן.

נשמח לקבל תגובות על ההשקעה שלנו :)






עזרו לנו לשתף פרק זה בפייסבוק

23 תגובות:

arnold אמר/ה...

תודה

אנונימי אמר/ה...

מעולה תודה רבה

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה !!!!

אנונימי אמר/ה...

תודה !! אבל הפרק ב-דקה האחרונה נתקע משום מה ולא ממשיך לטעון .. לא נורא פרק קטלני ומצחיק !

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה אין עילך

אנונימי אמר/ה...

תודה.
ולמי שאין כוח למלות את מה שכתוב באנגלית על תתעצלו
תנו להם קרדיט

אנונימי אמר/ה...

תודה !

אנונימי אמר/ה...

תודה אחי!!!!

אנונימי אמר/ה...

תודה

אנונימי אמר/ה...

תודה

אנונימי אמר/ה...

אחים שלי תודה רבה לכם על כל ההשקעה...

אנונימי אמר/ה...

זה נגמר כשחשמלו את איגי? כי לא היה בפרק הבא...
ותודה עננקית ! יש לי יס ולא היה לי איפה לראות ואתם ענקיים!

אנונימי אמר/ה...

זה נתקע כל פעם אבללל תודדהההה גדולההה!!@!211112@11111!!!

אנונימי אמר/ה...

למה אני לא רואה ימטומטמים

הפציץ החמקן אמר/ה...

תודה אבל יש לי שאלה מאיפה אתם משיגים את הפרקים

אנונימי אמר/ה...

תודה

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה אתר פצצה אחלה הקלטה ואחלה מעלים

Unknown אמר/ה...

קודם כל אני רוצה להגיד תודה רבהה מנוהל פה אתר ממש מוצלח....
דבר שניי שאני רוצה להגיד הוא שמתחילים לשדר למיטב ידיעתי את הפרקים בשישי
א.הפרק יועלה לאתר ממש כמה דקות אחרי השידור בשישי כמו שהיה בשבת?
ב.יש למישהו מושג אם ישדרו היום פרק? (הרבה דברים נדחו או נעצרו בגלל השריפה....)

אנונימי אמר/ה...

איפה פרק 11???!?!!!?!
הבנתי שהוא היה היום ורוב האנשים כבר ראו אותו

מתי בערך תעלו אותו??????? :)):):)::))::):))::):)

אנונימי אמר/ה...

איפה 11 אני מתתתתתתתתתתת ליראות אותו בפרק הזה אלימלך זורקין מעוררררררררררר לחייםםםםםםםםםםםםםם

יובל אמר/ה...

למה אין את פרק 11 מזה אין השקעה

אנונימי אמר/ה...

אתם ענקייים !
באמת תוודה (:

אנונימי אמר/ה...

יפה

הוסף רשומת תגובה